Management Assistent (m/v) bij Van der Wiel Makelaardij (parttime of fulltime)
Van der Wiel Makelaardij BV is een modern succesvol makelaarskantoor in Rotterdam-IJsselmonde. Verkoop, aankoop en taxaties van woningen in de particuliere woningmarkt bestaande bouw is onze corebusiness. We maken hiervoor volop gebruik van de huidige online mogelijkheden, zoals YouTube presentaties, social media, WhatsApp marketing en Google. Het enthousiaste team van Van der Wiel Makelaardij BV bestaat uit 8 personen: twee makelaars, een assistent-makelaar, drie secretaresses, een assistent-taxateur en een marketingmedewerker.
- Jong en informeel team
- Een goed salaris
- Volop ontwikkelmogelijkheden (trainingen/cursussen)
- Tevreden klanten (klanttevredenheidscijfer 9,2)
Als management assistente ben je het visitekaartje van ons bedrijf. De binnenkomende telefoontjes worden door jou aangenomen en bezoekers worden door jou bij de balie ontvangen. Daarnaast heb je een spilfunctie binnen het kantoor. Je beheert de agenda’s van de makelaars, je zorgt voor de juiste informatie voorziening naar klanten, je verzorgt de online woningpresentaties en je neemt de makelaars zo veel mogelijk administratief werk uit handen. Verder behoren het opmaken van de koopovereenkomsten en het opstellen van andere documenten tot je primaire taken.
- Aannemen binnenkomende telefoongesprekken;
- Inplannen van afspraken;
- Afhandelen/doorzetten binnenkomende email;
- Verzamelen van documenten t.b.v. dossier (dossier opbouw);
- Opstellen en publiceren verkooppresentatie te koop staande objecten (zowel online als print);
- Verzorgen van de schriftelijke (mail) correspondentie met kopers, verkopers en notarissen;
- Bewaken van de voortgang in de processen bij de opstart en bij de verkoop;
- Ontvangen van klanten aan kantoor.
Uiteraard hoef je bovenstaande werkzaamheden niet allemaal gelijk zelfstandig uit te kunnen voeren. Wij gaan je inwerken zodat jij voldoende kennis en vaardigheid gaat opbouwen om deze werkzaamheden van tijd zelfstandig te kunnen gaan uitvoeren.
- Zelfstandig kunnen werken;
- Representatieve eigenschappen, vriendelijk en duidelijk de klanten te woord kunnen staan;
- Correcte en representatieve verbale vaardigheden;
- Goede beheersing Nederlandse taal, beheersing van de Engelse taal is een pré;
- Nauwgezet en gestructureerd kunnen werken;
- MBO niveau of gelijkwaardig.
- Een goed salaris passend bij jouw kwaliteiten en de inhoud van de functie;
- Een leuke werksfeer binnen een informeel en jong team;
- Eventueel reiskosten vergoeding woon-werk verkeer;
- De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen door het volgen van cursussen of trainingen.
Lijkt het jouw leuk om in de makelaardij te werken? Laten we dan een keer kennis maken, vrijblijvend, voor allebei. Parttime of fulltime, alles is bespreekbaar.
Heb je belangstelling voor deze afwisselende en leuke functie? Stuur dan een mailtje met je CV naar Jan-Willem van der Wiel per email: janwillem@wielmak.nl Voor meer informatie kan je bellen met 010 – 497 84 41.
→ Heb je vragen? Laat het gerust weten!
Persoonlijk contact?

- E-mail: info@wielmak.nl
- Tel: 010 497 84 41
- Telefonisch bereikbaar tot 17:15 uur
Werken bij Van der Wiel?
Welkom in ons team! Laat het weten als je vragen hebt.
E-mail: info@wielmak.nl
Telefoon: 010 497 84 41